مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:162023-08-24اقتصادي

بذرپاش: سیاست دولت در حوزه مسکن کنار کشیدن نبوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد بذرپاش در جلسه هم اندیشی با حلقه های میانی در استانداری زنجان با بیان اینکه قیمت گذاری در مسکن رها شده است، اظهار کرد: دولت در این حوزه به جای به من چه، در صدد رفع ظلم از دهک های پایین، مدل درگیر شدن با وجود همه معضلات شامل فحش خوردن، مورد اتهام قرار گرفتن و .

وارد عرصه شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سیاست دولت در حوزه مسکن کنار کشیدن نبوده است، افزود: برای اجرا نکردن همین قانون مصوب مجلس می شد توجیه درست کرده و قانون مصوب را اجرا نکنیم در حالیکه هدف حل مشکل مردم است.

وی یکی ابزار کشورهای بزرگ دنیا در کنترل بازار مسکن را مالیات بر خانه های خالی عنوان کرد و افزود: در این حوزه ایران هم قانون دارد که مربوط به قبل از انقلاب است که اجرا نشده و ما در حد توان درصدد اجرای آن هستیم که آمار معرفی خانه های خالی برای مالیات را باید از متولیان بپرسید.

بذرپاش یکی از محرک های عرضه مسکن و کنترل قیمت را مالیات بر خانه های خالی عنوان و تاکید کرد: دیگر اقدام انجام شده در این حوزه تصویب صدور مجوز تغییر کاربری برای زمین هایی که در 10 سال گذشته اقدامی در آن انجام نشده، البته بعد از گذشت 6 ماه از اخطار بود که در همین زنجان تعداد زمین های این مدلی زیاد است که اگر در مدار عرضه قرار گیرد به کنترل قیمت کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: سیاست دولت در حوزه مسکن کنار کشیدن نبوده است

بذرپاش: سیاست دولت در حوزه مسکن کنار کشیدن نبوده است