مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-17اجتماعي

پذیرفته شدگان آزمون جدید آموزش و پرورش از مزایای رتبه بندی بهره مند می شوند


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: کاردرمان ها و گفتاردرمان های جذب شده از طریق آزمون مربی امور آموزش معلولین از تمام مزایای رتبه بندی و دیگر مزایای معلمان استثنایی برخوردار می شوند.

- حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس ضمن دعوت از تمام فارغ التحصیلان رشته های کاردرمانی و گفتار درمانی به شرکت در آزمون استخدامی ویژه مربی امور آموزش معلولین که ثبت نام آن تا 31 شهریور از طریق درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.

ir ادامه دارد، در خصوص مزایای شغلی کاردرمان ها و گفتاردرمان هایی که در قالب این آزمون استخدام می شوند، اظهار کرد: رشته شغلی این افراد پس از جذب تحت عنوان مربی امور توانبخشی دانش آموزان بانیازهای ویژه در طبقه بندی مشاغل معلمان تعریف خواهد شد.

وی ادامه داد: این افراد از تمام مزایای معلمان استثنایی همچون مزایای رتبه بندی و تعجیل یک ساله در دریافت رتبه، سنوات ارفاقی (هر 5 سال خدمت از هر نظر از جمله بازنشستگی، 6 سال محسوب می شود)، امتیاز سختی کار معلمان استثنایی و دیگر مزیت های شغل معلمی برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان آزمون جدید آموزش و پرورش از مزایای رتبه بندی بهره مند می شوند

پذیرفته شدگان آزمون جدید آموزش و پرورش از مزایای رتبه بندی بهره مند می شوند