مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-22سياسي

ترویج فساد و فحشا موجب دستیابی به اهداف نمی شود


خطیب نماز جمعه شیراز با تاکید بر اینکه نمی توان با روش های فساد و فحشا به اهداف دست پیدا کرد، گفت: اگر کسی معصیت کند، شکست می‎ خورد به عبارت دیگر با تبلیغ بی دینی نمی توان به سلطه رسید.

- ایسنا/فارس خطیب نماز جمعه شیراز با تاکید بر اینکه نمی توان با روش های فساد و فحشا به اهداف دست پیدا کرد، گفت: اگر کسی معصیت کند، شکست می‎ خورد به عبارت دیگر با تبلیغ بی دینی نمی توان به سلطه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز 31 شهریورماه در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: سال گذشته در چنین ایامی، پسر پهلوی کلاه یهودی ها را بر سر گذاشت و پای دیوار ندبه یهودی ها ایستاد چراکه فکر می کرد که آن ها می توانند او را به ایران بازگردانند، اما نمی داند که در این مملکت هرکس با خداوند و پیامبر اسلام (ص) رابطه حسنه دارد، به جایی خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه نمی توان با روش های فساد و فحشا به اهداف دست پیدا کرد، گفت: مرام ایرانی با چنین کارهایی جور نیستند لذا اگر کسی معصیت کند، شکست می‎خورد به عبارت دیگر با تبلیغ بی دینی نمی توان به سلطه رسید به عنوان مثال قلدرتر از رضا خان نبود و وقتی دستور دریافت کرد که برای بهاییان مجال باز کند، زمین خورد و بعد از او مردم وقتی شرابخواری را از محمدرضای فراری دیدند، علیه او ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فساد و فحشا موجب دستیابی به اهداف نمی شود

ترویج فساد و فحشا موجب دستیابی به اهداف نمی شود