مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-20سياسي

شرح مصوبات امروز هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت


هزینه کرد اشخاص خصوصی علاوه بر بخش های عمومی و دولتی در حوزه ساخت اماکن فرهنگی و هنری و حوزه های گردشگری و بازسازی آن ها به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود.

- سخنگوی دولت گفت: هزینه کرد اشخاص خصوصی علاوه بر بخش های عمومی و دولتی در حوزه ساخت اماکن فرهنگی و هنری و حوزه های گردشگری و بازسازی آن ها به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آیین نامه ای که وزیر ارشاد و میراث فرهنگی پیشنهاد کردند و به تصویب رسید، هزینه کرد اشخاص خصوصی علاوه بر بخش های عمومی و دولتی در حوزه ساخت اماکن فرهنگی و هنری و حوزه های گردشگری و بازسازی آن خرج کنند به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود.

وی ادامه داد: مصوبه دوم هیئت وزیران درباره برخورد موثرتر با اقدامات ضدرقابتی و جرایمی که بنگاه های بزرگ انحصاری در کشور از سوی شورای رقابت محکوم می شوند است تا متناسب با نرخ تورم افزایش یابد و در قیمت گذاری ها و رسیدن آن دسته محصولات نهایی که متاسفانه رقابت کمتری در کشور دارد به مردم، کمک کار باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح مصوبات امروز هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت

شرح مصوبات امروز هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت