مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-02اقتصادي

برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایای اقوام ایرانی در ساحل چمخاله


رییس شورای شهر چاف و چمخاله، از برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایای اقوام ایرانی در طرح سالم سازی چمخاله از امروز به مدت 20 روز خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس شورای شهر چاف و چمخاله، از برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایای اقوام ایرانی در طرح سالم سازی چمخاله از امروز به مدت 20 روز خبر داد.

مهران مهراب پور در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری نمایشگاه سوغات، هدایا و صنایع دستی اقوام ایرانی در شهر چاف و چمخاله خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه عرضه محصولات و سوغات اقوام ایرانی برای نخستین بار برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور اقوام ایرانی از همه استان های کشور در این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه سوغات و هدایای اقوام ایرانی به مدت 20 روز از امروز لغایت 31 شهریور ماه در طرح سالم سازی چمخاله برپا می شود.

رییس شورای شهر چاف و چمخاله، با بیان اینکه 50 غرفه در نمایشگاه داریم و پنج غرفه متعلق به گیلان است، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای بازدید گردشگران است.

مهراب پور با اشاره به برگزاری بیش از 10 جشنواره بزرگ فرهنگی - ورزشی در ساحل چاف و چمخاله در ایام تابستان امسال، خاطرنشان کرد: امسال مسابقات رالی دریای خزر تا خلیج فارس را برگزار کردیم که افتتاحیه آن در لنگرود و اختتامیه آن در کیش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایای اقوام ایرانی در ساحل چمخاله

برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایای اقوام ایرانی در ساحل چمخاله