مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-02اجتماعي

اعزام 54 هزار و 785 زائر از فارس به مرز شلمچه


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس گفت: از 27 مرداد تا 10 شهریور، بالغ بر 54 هزار و 785 زائر اربعین با ناوگان اتوبوس رانی این استان راهی مرز شلمچه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا راستیار، اظهار داشت: زائرین اعزامی از این استان در قالب یک هزار و 72828 سفر به مرزها اعزام شده اند که از این تعداد 26 هزار زایر در قالب 912 سفر از شهر شیراز به مرز شلمچه اعزام شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس با اشاره به برپایی مستمر میز خدمت در شهرستان هایی که پایانه مسافربری در آن وجود دارد، ادامه داد: فروش بلیط های اربعینی به صورت اینترنتی انجام می شود اما افرادی که به شکل حضوری به پایانه ها مراجعه می کنند در صورتی که با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیت فروشی، نرخ کرایه و… مواجه شدند، می توانند به دفاتر میز خدمت مراجعه و مسئله خود را با کارشناسان مطرح کنند.

راستیار خاطرنشان کرد: افرادی هم که به صورت غیرحضوری اقدام به تهیه بلیت کردند در صورت مواجهه با مشکل حین سفر، می توانند مشکل خود را با سامانه شبانه روزی 141 مرکز مدیریت راه ها مطرح کنند تا توسط کارشناسان راهنمایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 54 هزار و 785 زائر از فارس به مرز شلمچه

اعزام 54 هزار و 785 زائر از فارس به مرز شلمچه