مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-24بين الملل

اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بحرین همچنان ادامه دارد


منابع خبری امروز (پنج شنبه) از ادامه اعتصاب زندانیان سیاسی در بحرین در اعتراض به اقدامات حکومت این کشور علیه آنها خبر دادند.

- منابع خبری امروز (پنج شنبه) از ادامه اعتصاب زندانیان سیاسی در بحرین در اعتراض به اقدامات حکومت این کشور علیه آنها خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که صدها زندانی سیاسی در بحرین برای هجدهمبن روز متوالی در اعتراض به شرایط بازداشت خود به اعتصاب غذای بدون پایان ادامه می دهند.

در بیانیه بازداشت شدگان که توسط جمعیت الوفاق منتشر شده، آمده است: از جمله خواسته های اعتصاب کنندگان این است که به آنها اجازه داده شود نماز جماعت را در مسجد زندان اقامه کنند، مدت زمانی که برای آنها در خارج از سلول در نظر گرفته شده است افزایش یابد.

طبق این بیانیه، زندانیان سیاسی و عقیدتی بحرین همچنین خواستار برخورداری از امکانات آموزشی، اطمینان از دسترسی آنها به مراقبت های پزشکی و بهداشتی لازم و اجازه ملاقات خانواده ها با آنها هستند.

گفتنی است زندانیان بحرینی اعتصاب کننده خواستار بهبود اوضاع خود در داخل زندان هستند.

در همین راستا، جمعه گذشته شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد، مذاکرات میان بازداشتی ها و اداره زندان جو در بحرین تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بحرین همچنان ادامه دارد

اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بحرین همچنان ادامه دارد