مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-24بين الملل

سارکوزی: اروپا روی لبه آتشفشان می رقصد


رییس جمهوری سابق فرانسه با ابراز تردید درباره اینکه طرف های درگیر در بن بست جنگ از تمام ابزارهای موجود برای دستیابی به صلح استفاده کرده باشند، - رییس جمهوری سابق فرانسه با ابراز تردید درباره اینکه طرف های درگیر در بن بست جنگ از تمام ابزارهای موجود برای دستیابی به صلح استفاده کرده باشند، گفت: فشار غرب برای الحاق اوکراین به ناتو تنها می تواند به تشدید درگیری با روسیه منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولا سارکوزی، رییس جمهوری پیشین فرانسه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی TF1 گفت، به اعتقاد او اوکراین باید بی طرف بماند و از پیوستن به ناتو و اتحادیه اروپا خودداری کند.

سارکوزی گفت: این راه حل نیست.

راه حل این است که بحث کنیم، افراد معقول دور میز بنشینند، تضمین های امنیتی به اوکراین بدهیم و درگیر بحث باشیم تا ببینیم حداقل می توانیم از این وضعیت خارج شویم، بدون اینکه اوکراین یا روسیه را نابود کنیم.

به گفته رییس جمهوری سابق فرانسه که از غرب خواسته تا درباره خرید هواپیما، مهمات و تانک ها صحبت نکند ، می توان به پیروزی در درگیری دست یافت، یا از طریق نابود کردن دشمن یا یافتن راه مصالحه.

او افزود که جامعه بین المللی باید راه حلی بیابد که منافع اوکراین را حفظ کند و مدعی شد که روسیه با یا بدون ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه، جایی نخواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارکوزی: اروپا روی لبه آتشفشان می رقصد

سارکوزی: اروپا روی لبه آتشفشان می رقصد