مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-11ورزشي

برگزاری مسابقات والیبال نونهال دختر گلستانی با حضور 54 تیم


جشنواره مسابقات نونهالان دختر گلستانی برای نخستین بار با حضور 54 تیم روز گذشته آغاز شده و تا امروز به میزبانی گنبدکاووس ادامه دارد.

- عیسی سنگدوینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارکرد: مسابقات والیبال نونهالان دختر استان گلستان بصورت جشنواره و با هدف کشف استعدادیابی برای نخستین بار با حضور 54 تیم همزمان در دو منطقه به میزبانی گرگان  و گنبدکاووس  از روز گذشته آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دختران مستعد در این مسابقات شناسایی و تحت نظر مربیان با تجربه دو روز در هفته تمرین خواهند داشت و افراد با استعدادتر به عضویت تیم ملی راه پیدا می کنند.

رییس هیئت والیبال گلستان با اشاره به افتخارات تیم والیبال جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه نفر از رده بزرگسالان آقا، عضو تیم ملی والیبال هستند و تیم نوجوانان و جوانان والیبال مردان، قهرمانی ایران را کسب کردند و تیم والیبال زیر 16 سال در بین 32 تیم در کشور، مقام سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: هیئت والیبال استان گلستان در تمام حوزه ها در چهار سال اخیر قهرمان اول کشور شده و بهترین هیئت به لحاظ برگزاری مسابقات والیبال در رده های سنی مختلف و کلاس های آموزشی معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات والیبال نونهال دختر گلستانی با حضور 54 تیم

برگزاری مسابقات والیبال نونهال دختر گلستانی با حضور 54 تیم