آنچه مدیران باید در رابطه با مدیریت وظایف بدانند.ایجاد گزارش های مرتبط با وظایف برای مدیران با نرم افزارهای مدیریت وظایف، کارها با کیفیت مورد انتظار انجام می شوند مدیریت وظیفه بخشی از چارچوب مدیریت پروژه است که به مواردی مانند توزیع وظایف، پیگیری وظایف بر اساس برنامه زمان بندی، ارزیابی عملکرد اعضای تیم و . می پردازد. نرم افزارهای مختلفی برای مدیریت بهینه وظایف وجود دارند که هر کدام، ویژگی های مختلفی دارند. با این حال در زمان انتخاب بهترین نرم افزار باید به امکاناتی مانند ابزارهای قابلیت همکاری، ابزارهای برنامه ریزی، ویزگی های اتوماسیون، ابزارهای ردیابی زمانی و نیز امکان گزارش دهی و ایجاد نمودارها دقت کنید. اگر چه نرم افزارهای مدیریت وظایف، نرم افزارهایی کاربردی هستند اما اگر به دنیال یک پلتفرم جامع هستید، پیشنهاد ما استفاده از پلتفرم های برتر مدیریت پروژه است. زیرا این پلتفرم ها امکانات بسیار بیشتری دارند و علاوه بر تسهیل مدیریت وظایف به شما در وجوه دیگر مدیریت پروژه مانند مدیریت منابع و بودجه، مدیریت زمان، مدیریت ارتباط با مشتریان و . کمک می کنند.
برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |