مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:112023-08-28سياسي

وزیر ارتباطات: پیام رسان های داخلی در اربعین تماس تصویری باکیفیت ارائه می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، اظهار داشت: فیبر نوری شبکه پر سرعت و با کیفیتی است و با ورود و توسعه فناوری های جدید می توان از این خدمات ارزان و بهتر استفاده کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در فضای مجازی نیز کارهای بزرگی انجام شده و خدماتی در پیام رسان های داخلی به مناسبت اربعین ارایه شده که سال گذشته وجود نداشت به عنوان مثال تماس با کیفیت تصویری با پیام رسان بله برقرار شده است.

وی ادامه داد: طی 50 روز ایام حج حدود 12.

5 میلیون تماس صوتی و تصویری از عربستان به ایران و بالعکس از طریق این سکو انجام شد.

زارع پور اظهار داشت: امسال با ارتقای کیفیت این نرم افزار، عموم مردم از آن استقبال و نزدیک به 120 هزار کاربر از آن استفاده کردند و همچنین کاربرانی از کشورهای دیگر در همه پلتفرم ها داریم.

از اینترنت از 128 کیلو بیت تا سرعت هزار مگابیت بر ثانیه ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: 12 سال پیش حداکثر سرعت اینترنت در شبکه 128 کیلو بیت بر ثانیه بود، درحالیکه در زمان حاضر قرار است سرعتی که به مردم زنجان با راه اندازی فیبر نوری داده شود، به یک هزار مگابیت بر ثانیه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: پیام رسان های داخلی در اربعین تماس تصویری باکیفیت ارائه می کنند

وزیر ارتباطات: پیام رسان های داخلی در اربعین تماس تصویری باکیفیت ارائه می کنند