مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-27سياسي

گزارش 150 تخلف مالیاتی پزشکان اردبیلی/ شهروندان حتما فرار مالیاتی را گزارش دهند


مدیرکل امور مالیاتی استان ضمن درخواست از شهروندان در جهت گزارش فرار مالیاتی گفت: 150 تخلف مالیاتی پزشکان در استان گزارش شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور مالیاتی استان ضمن درخواست از شهروندان در جهت گزارش فرار مالیاتی گفت: 150 تخلف مالیاتی پزشکان در استان گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا داریوش سرخانی 5 شهریور در نشست خبری خود که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با اذعان بر اینکه 150 مورد تخلف مالیاتی پزشکان گزارش داده شده است، افزود: از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت دیدن فرار مالیاتی در سامانه سوت زنی حتما گزارش بدهند.

وی گفت: در استان اردبیل یک هزار و شش پزشک فعالیت می کند که در طول سال گذشته بیش از 24 میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده اند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ادامه داد: بیش از یک صد هزار نفر جامعه آماری مالیات ستانی استان اردبیل است و قسمت عمده خدمات امور مالیاتی به آنها بصورت برخط و الکترونیکی انجام میشود.

سرخانی اضافه کرد: طبق ماده 186 قانون مالیات ستانی، صدور گواهی مالیاتی برای تمدید و تجدید پروانه های فعالیت اقتصادی و دریافت تسهیلات منوط به استعلام پرداخت مالیات شده است.

این مقام مسئول استان اظهار کرد: 24 هزار گواهی در سال گذشته صادر و همچنین در 5 ماهه سال جاری 8 هزار گواهی صادر شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 150 تخلف مالیاتی پزشکان اردبیلی/ شهروندان حتما فرار مالیاتی را گزارش دهند

گزارش 150 تخلف مالیاتی پزشکان اردبیلی/ شهروندان حتما فرار مالیاتی را گزارش دهند