موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 22:362023-08-31حوادث

واکنش مردم به دستگیری 135 نفر از اراذل شهرستان های استان تهران


خبرگزاری فارس - تهران؛ در پی خبر بازداشت 135 نفر از اراذل و اوباش شهرستان های استان تهران در یک ماه گذشته، برخی مخاطبان فارس به بیان نظرات خود پرداختند.

در این خصوص بسیاری از مخاطبان با قدردانی از پلیس به منظور برخورد با افراد هنجارشکن از این اقدامات حمایت کردند؛ همچنین برخی مخاطبان خواستار افزایش اختیارات نیروی انتظامی برای مقابله هرچه بهتر با این نوع پدیده ها در سطح کشور و حمایت مادی و معنوی از نیروهای نظامی شدند.

برخی مخاطبان نیز ضمن تشکر از نیروی انتظامی، درخواست کردند که با افراد شرور منطقه آن ها هم برخورد شود؛ یکی از این مخاطبان گفت: لطفاً با افرادی که نظم عمومی را در مناطق چهاردانگه، اکبرآباد، سلطان آباد،گلستان، حصارک و واوان برهم می زنند، برخورد کنید.

  مخاطبان دیگری به لزوم سنگین بودن مجازات مجرمان به منظور پیشگیری از این نوع هنجارشکنی ها در کشور اشاره کردند؛ یکی از این مخاطبان گفت: اگر این اراذل به خوبی مجازات نشوند پس از آزادی مزاحمت بیشتری برای مردم ایجاد می کنند.

مخاطبان دیگری ضمن درخواست از پلیس برای دستگیری برهم زنندگان امنیت و آرامش عمومی، از لزوم بازدارنده بودن قوانین و جرایم سخن گفتند.

  البته مخاطب دیگری در کنار برخورد قانونی با این افراد به این موضوع نگاه تربیتی داشته و برخی از این رفتارها را ناش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مردم به دستگیری 135 نفر از اراذل شهرستان های استان تهران

واکنش مردم به دستگیری 135 نفر از اراذل شهرستان های استان تهران