مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-01سياسي

جزییات جدید از کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی


سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جزییات جدیدی از کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی این نهاد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رضا طلایی نیک معاون وزیر و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به پرسش ها در خصوص شکست صهیونیست ها در عملیات خرابکارانه صنایع موشکی و هوافضای کشور پاسخ داد.

سوال: قدری در خصوص جزییات بگویید اصلاً از چه زمانی شما روی این عملیات سوار شدید؟ اصلاً چه شد که به این موضوع حساس شدید و نظر شما را جلب کرد و این فضا را مدیریت کردید تا به امروز؟ سردار طلایی نیک معاون وزیر و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: قبلاً سردار حاجی زاده کلیاتی را اعلام کرده بود و سردار فرحی جانشین محترم وزیر توضیح دادند، این سوال از اینجا باید شروع بشود سوال جنابعالی سوال بسیار مهمی است ضمن اینکه من هم باید تبریک بگویم به ملت ایران که فرزندانشان اینگونه پاسداری می کنند و صیانت می کنند از ظرفیت ها، دارایی ها و امکانات ملی که برای حفظ امنیت کشور ضرورت دارد.

موضوع بر می گردد به اینکه اصلاً رژیم صهیونیستی چرا وارد این ماجراها می شود، چگونه وارد می شود؟ و با چه هدفی وارد می شود؟ این در واقع علتش قدرت بازدارندگی است که ناشی از صنعت دفاعی، قدرت موشکی و عرصه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی

جزییات جدید از کشف بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنایع موشکی