مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-22سياسي

هشت سال دفاع مقدس ایران را قوی تر از گذشته کرد


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز جنگ تحمیلی، بر تلاش جمعی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز جنگ تحمیلی، بر تلاش جمعی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: دفاع مقدس، شناسنامه اسلامی و ملی ایرانیان بوده و بزرگداشت آن گامی در راستای صیانت از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: جنگ هشت ساله، ما را قوی تر کرد.

اگر جنگ هشت ساله نبود، این سرداران شجاع، این مردان برجسته نشان داده نمی شدند، در بین ملت بروز نمی کردند؛ این حرکت عظیمِ مخلصانه مردم مجال بروز و ظهور پیدا نمی کرد ، هشت سال دفاع مقدس ایران را قوی تر از گذشته کرده و امروز دشمنان جرأت کوچک ترین نگاه کج به کشورمان را ندارند.

در این میان بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تلاش برای یادآوری رشادت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در آن دوران درخشان، ضامن تداوم آن جریان انسان ساز در مقطع کنونی و نماد عینی تداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت سال دفاع مقدس ایران را قوی تر از گذشته کرد

هشت سال دفاع مقدس ایران را قوی تر از گذشته کرد