مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-29اقتصادي

60 واحد مسکن مهر در بندرانزلی افتتاح شد


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: همزمان با هفته تعاون و ششمین روز از هفته دولت 60 واحد مسکن مهر در بندرانزلی افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: همزمان با هفته تعاون و ششمین روز از هفته دولت 60 واحد مسکن مهر در بندرانزلی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا معصومه رمضان زاده ظهر امروز سه شنبه هفتم شهریورماه در حاشیه افتتاح 60 واحد مسکن مهر در خیابان پرستار بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحدها توسط شرکت مسکن مهر کارگری کاوه انجام و در اختیار اعضا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از مجموع 144 واحد پروژه مسکن مهر شهرستان انزلی 84 واحد آن در سال 95 به اعضا تحویل داده شد، افزود: 60 واحد باقیمانده نیز در هفته تعاون سال جاری و همزمان با ششمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای این پروژه جمعا 14 میلیارد تومان هزینه شد که از این میزان 11 میلیارد و 510 میلیون تومان توسط اعضای تعاونی و مبلغ 2 میلیارد و 490 میلیون تومان از طریق تسهیلات تامین شد.

رمضان زاده تاکید کرد: این مراسم همزمان با 32 طرح تعاونی دیگر استان گیلان به صورت نمادین با سرمایه گذاری بالغ بر 800 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 701 نفر افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 واحد مسکن مهر در بندرانزلی افتتاح شد

60 واحد مسکن مهر در بندرانزلی افتتاح شد