مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-09اقتصادي

همکاری معاونت علمی و وزارت کار برای تسهیل در بیمه دانش بنیان ها


در جلسه مشترک معاون علمی رییس جمهور و وزیر کار، زمینه ها و مقدمات برای همکاری های گسترده تر به منظور تسریع و تسهیل در فرایند بیمه ای شرکت های دانش بنیان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه رشد و رونق این شرکت ها کمک بسیاری داشته است.

ایشان همواره بر حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید دارند و با حمایت جدی ایشان، توسعه فرهنگ دانش بنیان و قانون جهش تولید دانش بنیان، این شرکت ها اکنون به سهم و جایگاه خوبی از اقتصاد کشور دست یافته اند.

وی با بیان این که عموما خدمت رسانی دانش بنیان ها در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و پلتفرم ها تلقی می شود در حالی که عمده خدمت رسانی این شرکت ها به کسب وکارهای بزرگ است، ادامه داد: خدماتی که این شرکت ها به صنایع بزرگ و پیشرفته، صنایع دفاعی و سنگین ارائه داده اند بسیار بیش تر از صنایع کوچک بوده و دانش بنیان ها عمدتاً خدمات خود را به شرکت های بزرگ تر ارایه می دهند و b2b کار می کنند.

به طور مثال در مقطعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای تامین کاتالیست های مورد نیازشان با مشکلات جدی مواجه بودند اما اکنون بالغ بر 98 درصد نیاز کاتالیست های کشور را شرکت های دانش بنیان کشورمان تولید می کنند و دو درصد باقی مانده هم به دلیل اقتصادی نبودن است که تولید نمی شود اما توانمندی فناورانه تولید آن در کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری معاونت علمی و وزارت کار برای تسهیل در بیمه دانش بنیان ها

همکاری معاونت علمی و وزارت کار برای تسهیل در بیمه دانش بنیان ها