مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-23سياسي

اطلاع رسانی صحیح به زائران اربعین حسینی ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم اطلاع رسانی صحیح به زائران تأکید کرد و گفت: باید به زائران اطلاع رسانی شود که در صورت تکمیل نبودن خودروهای مستقر، - ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم اطلاع رسانی صحیح به زائران تأکید کرد و گفت: باید به زائران اطلاع رسانی شود که در صورت تکمیل نبودن خودروهای مستقر، در موکب سلیمانیه اسکان یابد.

مهدی رمضانی، شامگاه گذشته، در جلسه ستاد اربعین استان کردستان در مریوان گفت: در حوزه فرهنگی و اطلاع رسانی اربعین ضعیف عمل کردیم و در فاصله مریوان تا مرز باشماق موکبی برای راهنمایی زائران وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون هیچ زائری بروشور راهنمایی مسیر اربعین از مریوان تا باشماق را دریافت نکرده و اگر زائری در آن سوی مرز سرگردان شود، بخشی به خاطر عدم اطلاع رسانی است.

وی بر لزوم کمک رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای اطلاع رسانی به زائران تأکید کرد و ادامه داد: تعداد بنرها نیز باید افزایش یابد، چرا که از چهارم و پنجم شهریور، تعداد زائران افزایش خواهد یافت.

رمضانی ضمن تقدیر از خدمات راهداری، خواستار روکش آسفالت تمام مسیر مریوان به باشماق برای تسهیل حرکت خودروها و زائران شد و گفت: طبق قرارداد انجام شده، هزینه حمل و نقل زائران از مبدأ باشماق تا بغداد و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی صحیح به زائران اربعین حسینی ضروری است

اطلاع رسانی صحیح به زائران اربعین حسینی ضروری است