مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-10سياسي

تحت پوشش قرار گرفتن حدود 300 کودک امداد بگیر بهزیستی در زنجان


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: نزدیک به 300 کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم کرمی روز یکشنبه درخصوص برنامه مراقبت در خانواده تصریح کرد: برنامه مراقبت در خانواده مجموعه اقداماتی است که با هدف توانمندسازی فردی، اجتماعی و رفع نیازهای کودکان از بدو پذیرش آنان، با رعایت ضوابط کار تیمی تدوین، مرور و مورد بازنگری قرار می گیرد و مبتنی بر مجموعه فعالیت های تربیتی و پرورشی مرتبط با هر کودک است.

وی افزود: پیگیری امور فرزندان در خانه ها برای کسب اطمینان از تحقق اهداف اداره کل بهزیستی استان زنجان در راستای ایجاد محیطی امن و سالم برای رشد مناسب کودک و توانمند سازی همه جانبه کودک از فعالیت های معاونت امور اجتماعی استان است.

کرمی ادامه داد: با توجه به اینکه زندگی کودکان ونوجوانان در خانه های شبانه روزی از دید گاه کارشناسی سازمان بهزیستی یک راهکار موقتی است؛ لذا در برنامه های آموزشی تلاش می شود تا متناسب با شرایط خانواده وکودک افراد گروه هدف به خانواده زیستی یا جایگزین سپرده و با اولویت رعایت مصالح عالیه حمایت های لازم به کودک و خانواده ارایه شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان یادآور شد: بازدید از خانه ها و نظارت جهت اصلاح نقایص و تشویق نقاط قوت، همیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت پوشش قرار گرفتن حدود 300 کودک امداد بگیر بهزیستی در زنجان

تحت پوشش قرار گرفتن حدود 300 کودک امداد بگیر بهزیستی در زنجان