مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-10حوادث

رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در دستور کار دستگاه قضایی کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان بر رسیدگی سریع، دقیق و خارج از نوبت به پرونده های کثیرالشاکی از سوی قضات در سراسر استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت السلام ابراهیم حمیدی در شورای معاونان دادگستری استان کرمان تاکید کرد: مهمترین موضوع در پرونده های کثیرالشاکی که باید مورد توجه قضات قرار گیرد شناسایی و توقیف اموال متهمان در همان ابتدای تشکیل پرونده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع اغلب پرونده های کثیرالشاکی کلاهبرداری، جعل، خیانت در امانت و سرقت است تصریح کرد: در حال حاضر 54 فقره پرونده کثیرالشاکی در استان کرمان در حال رسیدگی است.

وی اظهار داشت: بزرگترین پرونده کثیرالشاکی استان کرمان با یک هزار و 452 شخص در پرونده مربوط به حوزه قضایی بم و بروات است و پرونده ای با 515 شخص در پرونده در دادگاه شهربابک و پرونده دیگری با 202 شاکی در پرونده در دادسرای کرمان در رتبه دوم و سوم از حیث میزان اشخاص در پرونده در حال رسیدگی است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان اینکه پرونده های کثیرالشاکی امنیت روانی جامعه را به مخاطره می اندازند، افزود: بیشتر پرونده های کثیرالشاکی کلاهبرداری های شبکه ای از طریق جلب اعتماد عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در دستور کار دستگاه قضایی کرمان

رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در دستور کار دستگاه قضایی کرمان