مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-11اجتماعي

انجام 101 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کرمانشاه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از انجام 101 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کرمانشاه طی ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در خصوص عملکرد جمعیت هلال احمر استان در خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نیز همسو و همگام با سایر سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان سطح استان حداکثر توان و ظرفیت خود برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در کنار مأموریت های اصلی خود را بکار گرفته و در طول رویداد معنوی اربعین سال جاری توانسته است خدمات متنوعی را در بخش های مختلف و متناسب با نیاز زائرین عزیز در کنار ماموریت اصلی امداد و نجات خود به انجام برساند.

وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی سطح استان تا مبادی خروجی مرزهای خسروی و مهران با ایجاد و تقویت پایگاه ها و پست های موقت امدادی زیر چتر حمایتی و خدمات رسانی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: در حوزه برون مرزی نیز با اتخاذ تدابیر لازم و براساس هماهنگی با مراجع ذی صلاح زوار عزیز تا کیلومترها داخل خاک عراق(استان دیالی) از خدمات بشردوستانه و امدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 101 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کرمانشاه

انجام 101 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کرمانشاه