مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 18:502023-09-05اجتماعي

موکبی که به عشق فاطمه زهرا(س) نامگذاری شد


چون حضرت فاطمه زهرا(س) مادر همه است و من به ایشان علاقه زیادی دارم موکب را به نام ایشان نامگذاری کرده ایم، تا همیشه به یاد مادر باشیم.

- خبرگزاری فارس؛ حسین یزدی: خوش به سعادت کسی که در ماه محرم و صفر برای حضرت سیدالشهدا(ع) قدمی برمی دارد و به زوار و عشاقش خدمتی می کند هر چند ناچیز ولی به اندازه یک لیوان آب.

محرم که فرا می رسد اهالی خوزستان خود را برای برپایی مواکب حسینی آماده می کنند تا بتوانند از عزاداران حسینی و زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که به کربلا مشرف می شوند خدمت رسانی کنند.

در طول ماه های محرم و صفر مواکب زیادی در نقاط مختلف استان خوزستان حتی روستاهای دورافتاده نیز برپا می شود و به عاشقان ثارالله خدمت رسانی می کنند به همین خاطر نیز استان خوزستان به پایتخت موکب ها معروف شده است.

پاتوقی برای بچه های خردسال در ماه عزای حسین بن علی(ع) شور و هیجان وصف ناپذیری همه جا را فرا می گیرد، همه پای کار می آیند، زن، مرد، پیر، جوان، کودک و خردسال، فرقی هم ندارد چند ساله هستی، دهه شصتی، دهه هفتادی، دهه هشتادی یا دهه نودی، همین که نام ارباب به میان می آید همه به میدان می آیند تا برای پسر فاطمه(س) کاری کنند هر چند کوچک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکبی که به عشق فاطمه زهرا(س) نامگذاری شد

موکبی که به عشق فاطمه زهرا(س) نامگذاری شد