مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 23:302023-08-28اقتصادي

پروژه آب رسانی به شیروان افتتاح شد


در پنجمین روز از هفته دولت پروژه آبرسانی به شهرستان شیروان به طول 3/5 کیلومتر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیروان، در پنجمین روز از هفته دولت، در شهرستان شیروان چندین طرح عمرانی به بهره برداری رسید که یکی از این طرح ها پروژه آبرسانی به این شهرستان به طول 3/5 کیلومتر خط انتقال در تامین آب شرب شهر خانلق، کوی وحدت و بولوار پیروزی است.

حسین جوان، رییس اداره اب و فاضلاب شیروان در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: پروژه آبرسانی شهرخانلق و کوی وحدت و بلوارپیروزی شهر شیروان با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و جمعیت بهره مند از این طرح حدود 20 هزار نفر هستند.

همچنین صبح امروز خانه جوان این شهر نیز افتتاح شد، طبق گفته شعبانی رییس ورزش و جوانان شیروان این محل به دفاتر هیئت ها و سمن ها اختصاص دارد.

در ادامه افتتاح طرح های هفته دولت ساختمان اداره گاز این شهر نیز با زیربنای 700متر و اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در جهت سرویس دهی و خدماترسانی مناسب به ارباب رجوع به بهره برداری رسید.

علاوه بر این، یک واحد مرغداری گوشتی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان با ظرفیت 40 هزار متر بصورت مکانیزاسیون اماده بهره برداری، افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آب رسانی به شیروان افتتاح شد

پروژه آب رسانی به شیروان افتتاح شد