مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-29اقتصادي

محدودیتی برای سوخت گیری وجود ندارد/ مشکلی در حوزه ناترازی بنزین نداریم


مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: محدودیتی در حوزه سوخت گیری جایگاه ها وجود ندارد و کارت های اظرار را افزایش دادیم تا مشکلی ایجاد نشود.

- مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: محدودیتی در حوزه سوخت گیری جایگاه ها وجود ندارد و کارت های اظرار را افزایش دادیم تا مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل سالاری امروز در مراسم طرح کیفی سازی نفت کوره و تولید کک سوزنی با استفاده از دانش فنی پژوهشگاه صنعت نفت در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص محدودیت سقف سوخت گیری در جایگاه های سوخت اظهار کرد: محدودیتی در حوزه سوخت گیری جایگاه ها وجود ندارد با توجه به اینکه کارت سوخت را در اختیار همه مردم قرار داده ایم کارتی را به عنوان کارت اضطرار در جایگاه های سوخت پیش بینی کرده ایم.

وی اضافه کرد: تعداد کارت ها را افزایش داده ایم اما قطعا باید در حوزه کارت های جایگاه ها تراکنش را کنترل کنیم چرا که هر چه میزان کارت جایگاه ها را افزایش دهیم با توجه به اینکه قیمت نرخ دوم با کارت اعتبار یکسان است باید فرهنگ سازی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به بند ب قانون بودجه سال 1402 در تبصره 14 باید این فرهنگ سازی ایجاد شود که مردم از کارت های خود استفاده کنند، گفت: در کارت های سوخت شخصی 210 لیتر وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای سوخت گیری وجود ندارد/ مشکلی در حوزه ناترازی بنزین نداریم

محدودیتی برای سوخت گیری وجود ندارد/ مشکلی در حوزه ناترازی بنزین نداریم