مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-05اقتصادي

خرید برنج سال گذشته کشاورزان شمالی تا آخرین دانه


مدیرکل توسعه بازرگانی دولتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برنج مازاد بر نیاز سال گذشته برنج کاران شمالی تا آخرین گرم با مشارکت مباشرین دولتی خریداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، شهیاد آبنار مدیرکل توسعه بازرگانی دولتی وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت از بخش تولید و برنجکاران، خرید برنج پرمحصول در مناطق استان های شمالی را در دستور کار قرار داده است.

آبنار افزود: در این راستا، شرکت بازرگانی دولتی ایران و اتحادیه تعاونی روستایی به عنوان مباشرین بخش دولتی اقدام به استقرار مراکز خرید در استان های گلستان، مازندران و گیلان کرده است.

وی گفت: براساس تفاهم نامه ای که با مدیرعامل شرکت ها منعقد شده است مراکز خرید در تمامی شهرستان های استان های شمالی راه اندازی شده است و در حال خرید برنج کیفی و مازاد بر نیاز سال گذشته کشاورزان هستند.

مدیرکل توسعه بازرگانی دولتی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: برنج مازاد بر نیاز پارسال برنجکاران شمالی تا آخرین گرم با مشارکت مباشرین دولتی خریداری می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: هم اکنون هر کیلوگرم برنج پرمحصول ندا 35 هزار و 500 تومان، شیرودی 40 هزار و 600 تومان و فجر 45 هزار و 500 تومان از برنجکاران خریداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید برنج سال گذشته کشاورزان شمالی تا آخرین دانه

خرید برنج سال گذشته کشاورزان شمالی تا آخرین دانه