مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-25سياسي

دشمنان تاکنون نتوانستند غلطی کنند


دشمنان تاکنون نتوانستند غلطی کنند و نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت غالب است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان تاکنون نتوانستند غلطی کنند و نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت غالب است.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه سوم شهریورماه 1402 یاسوج افزود: دنیای مادی خیلی ارزشمند نیست که انسان به آن دل ببندد آخرت مهم ترین جایگاه زندگی است و زندگی پایدار در آنجا و بهشت مربوط به انسان های مومن است، انسان های کافر در آنجا زندگی نمی کنند یکی از مراتب عذاب جهنمیان همین است که بهشت را می بینند و دستشان از آنجا کوتاه است اگر ایمان داشتند مثل مومنان در بهشت متنعم می شدند.

وی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: جمهوری اسلامی سفره و مائده الهی برای همه پهن کرده تا دولتمردان بر سر سفره دولت و حکومت ولایی بنشینند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: کار در حکومت طاغوتی و تلاش در دولتی که حاکمیت طاغوتی دارد حرام است هر چه برای دولت های طاغوتی تلاش کنید حرام است، حکومت پهلوی حکومت طاغوتی بود چون در مقابل اسلام و ایران ایستاد.

حسینی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این ها توسط منافقین به شهادت رسیدند، خون های مقدسی برای انقلاب به زمین ریخته شد و امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تاکنون نتوانستند غلطی کنند

دشمنان تاکنون نتوانستند غلطی کنند