مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-09اجتماعي

تلاش راهداران مازندرانی در مرز مهران در پایانه برکتِ


اربعین حسینی به پایان رسید اما راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در پایانه برکت تا بازگشت آخرین زائر مشغول تلاش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، اربعین امسال هم تمام شد، زائران پیاده روی خسته از پیمودن هزار و 480 عمود و تشرف به زیارت حضرت دوست، بعد از سپری کردن روزهایی که هر ثانیه اش پر از عشق به آقااباعبدالله الحسین (ع) و یارانش بود، یکی پس از دیگری وارد مرزهای کشور شده و به خانه بازگشتند.

در این میان زائران زیادی ساعت ها در انتظار مهیا شدن وسیله ایاب و ذهاب در این سوی مرز بودند، اما راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در پایانه برکت مستقر در مرز مهران با تلاش شبانه روزی مدت زمان معطلی زوار را به حداقل رسانده و نسبت به بسیاری از استان های دیگر در این بخش خوش درخشیدند.

در طی روزهای اخیر و ساعات گذشته؛ مسؤولان و راهداران این پایانه جهت هماهنگی های لازم، راهنمایی زوار، نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل تا آخرین زائر برگشتی به مازندران در آماده باش هستند.

راهداران مازندرانی مستقر در پایانه راهداری برکت حتی در پاسی از شب به  مسافران خدمات می دهند و مشتاقانه پای علم خدمت ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش راهداران مازندرانی در مرز مهران در پایانه برکتِ

تلاش راهداران مازندرانی در مرز مهران در پایانه برکتِ