مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 21:452023-09-12سياسي

مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات استیضاح از بایدن را اعلام کرد


رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه دستور تحقیقات استیضاح از رییس جمهور کنونی این کشور را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کوین مک کارتی رییس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه تحقیقات استیضاح از جو بایدن رییس جمهور آمریکا را اعلام کرد.

پیش از این دو منبع آگاه به شبکه خبری سی بی اس نیوز گفته بودند که انتظار می رود کوین مک کارتی، به جمهوری خواهان مجلس نمایندگان بگوید از تحقیقات  در خصوص استیضاح بایدن حمایت می کند.

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آماده برگزاری نشستی پشت درهای بسته در روز پنجشنبه برای ارائه به روزرسانی درباره تحقیقات کمیته های قضایی و نظارتی مجلس در مورد رییس جمهور و پسرش هستند.

بر اساس این گزارش، شروع تحقیقات استیضاح تشدید قابل توجه تحقیقات جمهوریخواهان در مورد بایدن و هانتر بایدن است که هنوز شواهد مستقیمی مبنی بر سود بردن رییس جمهور از معاملات تجاری خارجی پسرش کشف نکرده است.

جو بایدن هرگونه دخالت در کارهای خارجی پسرش را رد کرده و کاخ سفید نیز اعلام کرده  که رییس جمهور در فعالیت های تجاری هانتر بایدن دخالت ندارد.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا به چند نماینده جمهوری خواه گفته که تحقیقات کنگره برای انجام تحقیقات استیضاح بایدن در پاییز و پس از بازگشت قانونگذاران از تعطیلات شتاب کافی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات استیضاح از بایدن را اعلام کرد

مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات استیضاح از بایدن را اعلام کرد