مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-25ورزشي

سرمربی چین: ایران با کمک تماشاگران پیروز شد


هواداران تیم ملی والیبال ایران توانستند کمک بزرگی به این تیم کنند و نتیجه مسابقه امروز را رقم بزنند تا ایران با پیروزی این مسابقه را به پایان برساند.

- سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: هواداران تیم ملی والیبال ایران توانستند کمک بزرگی به این تیم کنند و نتیجه مسابقه امروز را رقم بزنند تا ایران با پیروزی این مسابقه را به پایان برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چوندی هووا پس از شکست تیمش از ایران در مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی آسیا اظهار داشت: ایران تیم بزرگی است و با همان نام و هیبت و بزرگی اش توانست در این دیدار به پیروزی برسد.

به این تیم تبریک می گویم که چین را شکست داد و فینالیست شد.

وی افزود: هواداران توانستند جو سالن را به نفع تیم ملی ایران تغییر دهند و کمک بزرگی به این تیم کردند تا نتیجه مسابقه همسو با جو سالن تغییر کند.

سرمربی تیم ملی چین در پایان درباره مسابقه با قطر در دیدار رده بندی اظهار داشت: قطر تیمی بزرگ و قوی است و تلاش می کنیم در دیدار فردا همان بازی خودمان را ارائه دهیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

همچنین کاپیتان تیم ملی والیبال چین نیز در پایان این دیدار گفت: عملکرد خوب و معقولی داشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم اما باید قبول کنیم ایران از چین قوی تر است و عملکرد خوبی داشت و پیروز از میدان خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی چین: ایران با کمک تماشاگران پیروز شد

سرمربی چین: ایران با کمک تماشاگران پیروز شد