مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-26اجتماعي

عقد قرارداد بیش از 90 درصد مطب های ملایر با شرکت جمع آوری زباله های عفونی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر از عقد قرارداد بیش از 90 درصد مطب ها و کلینیک های خصوصی سطح شهر با شرکت جمع آوری زباله های عفونی خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر از عقد قرارداد بیش از 90 درصد مطب ها و کلینیک های خصوصی سطح شهر با شرکت جمع آوری زباله های عفونی خبر داد و گفت: در حال حاضر پیگیر افزایش تعداد دفعات مراجعه شرکت برای جمع آوری پسماندهای ویژه از دو بار در هفته به سه بار در هفته هستیم.

عباس نجاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دو سال قبل برخی مطب های خصوصی به دلایل مختلف با این شرکت قرارداد نداشتند و شاهد رهاسازی زباله های عفونی در سطح شهر و کنار سطل زباله های شهری بودیم اما خوشبختانه با پیگیری های انجام شده مشکل برطرف شد.

نجاری با بیان اینکه ماه گذشته یکی از مطب ها با وجود عقد قرارداد با شرکت جمع آوری و امحای زباله های عفونی، اقدام به تخلیه پسماند ویژه در سطل های زباله سطح شهر کرده بود، افزود: طبق پیگیری های انجام شده، دلیل اینکار عدم آموزش پرسنل مرکز بود که با اخطار و تذکرات لازم، مشکل حل شد.

وی با اشاره به اینکه پسماند عفونی را 24 ساعت می توان نگه داشت اما در شرایط ایزوله و دمای پایین حداکثر تا 48 ساعت نیز قابل نگهداری هستند، ادامه داد: حجم پسماند تولیدی برخی کلینیک ها و آزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد بیش از 90 درصد مطب های ملایر با شرکت جمع آوری زباله های عفونی

عقد قرارداد بیش از 90 درصد مطب های ملایر با شرکت جمع آوری زباله های عفونی