مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-13سياسي

حضور چشمگیر جوانان در کافه های تئاتر شهر


عباس غفاری، مدیر هنری پروژه تئاتر محیطی مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد که متقاضیان برای همکاری با این پروژه، همچنان فرصت دارند و محدودیت زمانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

- عباس غفاری، مدیر هنری پروژه تئاتر محیطی مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد که متقاضیان برای همکاری با این پروژه، همچنان فرصت دارند و محدودیت زمانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

او درباره تازه ترین وضعیت پروژه تئاتر محیطی مجموعه تئاتر شهر به ایسنا گفت: بعد از اعلام فراخوان، خوشبختانه استقبال خوبی شد و در اولین دوره دریافت آثار، بیش از 70 متن، طرح اولیه و ایده اجرایی به ما رسید و در صحبت با آقای طاهری، مدیر مجموعه تئاتر شهر و گروه های متقاضی اجرا، به این نتیجه رسیدیم که زمان را باز بگذاریم تا علاقه مندان در طول سال هم بتوانند آثار خود را برای شرکت در این پروژه ارایه کنند.

این کارگردان تئاتر که در دوره های گذشته هم مدیریت پروژه تئاتر محیطی تئاتر شهر را بر عهده داشته است، افزود: خوشبختانه 80 درصد کارهایی که به ما رسید، نمایشنامه های تازه ای بودند که اخیرا برای اجرا در کافه ها تولید شده اند و در مرحله اول از میان آثار رسیده، 20 متن را برای اجرا انتخاب و زمان بازبینی آنها را مشخص کردیم که به نوبت، بازبینی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چشمگیر جوانان در کافه های تئاتر شهر

حضور چشمگیر جوانان در کافه های تئاتر شهر