مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-09سياسي

اقدام عدلیه برای صیانت از امنیت روانی جامعه


بر هم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه یکی از مصادیق تشویش اذهان عمومی و امنیت کشور است که قوه قضاییه برای برخورد با آن برنامه دارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری بود که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در شورای عالی قضایی به تمام مسئولان دستگاه قضا دستور داد تا با سرعت عمل و تدبیر و اقدامات مناسب و متناسب با برهم زنندگان امنیت روانی مردم برخورد کنند.

بر هم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه از جمله اقداماتی است که منجر به تشویش اذهان می شود و یکی از برنامه های دشمن نیز برای مخدوش کردن امنیت کشور بازی روانی و ایجاد ناامنی های ذهنی است.

در بستر این جرم افراد بدون دارا بودن دلیل و مدرک صحبت هایی را مطرح می کنند که منجر به آزرده خاطر شدن ذهن شهروندان و ناامنی در جامعه می شود و از همین رو برخورد با این افراد یکی از مهمترین برنامه های عملی است که قوه قضاییه در دستور کار خود قرار داده است.

در موضوع امنیت روانی خنثی سازی عملیات روانی دشمن از اهمیت بسزایی برخوردار است و به گفته رییس قوه قضاییه ممکن است در همه موارد، تدبیر و اقدام مناسب و متناسب در مواجهه با فرد برهم زننده امنیت روانی مردم ابتدا منحصر به احضار و مجازات و زندانی کردن او نباشد؛ گاهی ممکن است لازم باشد از طرق دیگری، این کار خنثی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عدلیه برای صیانت از امنیت روانی جامعه

اقدام عدلیه برای صیانت از امنیت روانی جامعه