مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 07:352023-08-24سياسي

هفته دولت، انعکاس عمل به وعده های مسوولان به مردم است


هفته دولت فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت با انعکاس اقدامات خود و تزریق امید و نشاط به جامعه، عمل به وعده را به مردم ثابت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: به نام خدا  اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است.

مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید به شما داشتند، با شما راه می آیند و کمکتان می کنند؛ این بزرگترین سرمایه است برای دولت که بتواند اعتماد مردم را جلب کند.

راهکارش هم این است که حرف و عمل مسئولین یکی باشد، وعده ای اگر به مردم دادید، طبق آن وعده اگر عمل کردید، مردم به شما اعتماد پیدا می کنند .

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) هفته دولت، ایامی منحصر بفرد برای یادآوری فداکاری ها و رشادت های فرزندان نیک سرشت میهن اسلامی مان ، شهیدان رجایی و باهنر است که در فرصت بسیار محدود خدمت به مردم، گام هایی شایسته برای ماندگاری انقلاب، تحقق شعائر اسلامی و اشاعه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته اند.

روزهای آغازین شهریورماه، فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت، ضمن تجدید پیمان با مرام و سیره شهیدان رجایی و باهنر و تأسی از این الگوهای فاخر، با انعکاس اقدامات خود و تزریق امید و نشاط به جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت، انعکاس عمل به وعده های مسوولان به مردم است

هفته دولت، انعکاس عمل به وعده های مسوولان به مردم است