مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-16سياسي

عملیات نظامی سپاه در مرزهای غربی کشور


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی مجلس درباره ضرب العجل ایران به گروهک های تروریستی حاضر در اقلیم کردستان عراق برای پاکسازی مناطق مرزی با کشورمان توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: یعقوب رضازاده عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حملات موشکی و پهپادی اخیر سپاه پاسداران به مقرهای تروریست ها، زمینه نابودی تعداد زیادی از عناصر و تجهیزات این گروهک ها در کردستان عراق را فراهم کرد و بازماندگان این گروهک ها اقدام به تخلیه مقرهای خود کردند.

وی با بیان اینکه در 4 دهه گذشته نزدیک به 37 هزار شهید در منطقه شمال غرب کشور در درگیری با عناصر ضدانقلاب داشتیم، عنوان کرد: البته عناصر حزب دموکرات و کومله بعد از تثبیت حاکمیت جمهوری اسلامی اقدام به تاسیس تشکیلات سیاسی نظامی کردند و احزاب مسلحی همچون پژاک و پ ک ک را تشکیل دادند که تمرکز حزب تروریستی پژاک عمدتاً در منطقه قندیل در خاک عراق داشته و حزب مسلح پ پ ک نیز عمده فعالیت خود را در نزدیکی مرزهای ترکیه و عراق سازماندهی کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه حضور گروهک های تروریستی در مرزهای غربی ایران موجب بی ثباتی و ناامنی در منطقه بوده است، گفت: اقداماتی چند وقت اخیر سپاه پاسداران و مشخصاً قرارگاه حمزه سیدالشهدا در حمله موشکی و توپخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نظامی سپاه در مرزهای غربی کشور

عملیات نظامی سپاه در مرزهای غربی کشور