مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-19سياسي

بازدید فرماندار شهریار از پروژه در حال احداث بیمارستان 313 تخت خوابی


بنای دولت این است که بیمارستان 313 تخت خوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار با تخصیص اعتبارات لازم و اقدام جهادی مسئولان مربوطه هر چه سریع تر تکمیل شده و در خدمت مردم قرار گیرد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان شهریار گفت: بنای دولت این است که بیمارستان 313 تخت خوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار با تخصیص اعتبارات لازم و اقدام جهادی مسئولان مربوطه هر چه سریع تر تکمیل شده و در خدمت مردم قرار گیرد.

امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار پیش از ظهر سه شنبه 28 شهریور ماه در ادامه بازدید از پروژه های شهرستان شهریار، با توجه به بازدید ریاست جمهور و تاکید ایشان مبنی بر اتمام مراحل ساخت پروژه در حال احداث بیمارستان 313 تخت خوابی امام خمینی (ره) بیان کرد: بنای دولت این است که این بیمارستان با تخصیص اعتبارات لازم و اقدام جهادی مسئولان مربوطه هر چه سریع تر تکمیل شده و در خدمت مردم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان شهریار خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و رویکردهای مساعد دولت در امر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، مابقی روند اجرای این پروژه طی یک سال گذشته تسریع شد و در حال حاضر نیز آماده افتتاح است.

شفیع زاده با اشاره به این که بیمارستان امام خمینی(ره)، بزرگترین بیمارستان شهرستان است یادآور شد: هم اکنون بیمارستان های امدادی متعلق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندار شهریار از پروژه در حال احداث بیمارستان 313 تخت خوابی

بازدید فرماندار شهریار از پروژه در حال احداث بیمارستان 313 تخت خوابی