مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-13اقتصادي

انتظار از بیمه تجارت نو؛ نوآوری در ارائه خدمات و حفظ منافع ذی نفعان


عضو هیات مدیره بانک تجارت با شرکت در اولین جلسه اعضای جدید هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو، بر تداوم حمایت صددرصدی این بانک،به عنوان یکی از سهامداران عمده این شرکت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، حسن کیایی با تبریک به اعضای جدید هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو، برای آن ها در این مسئولیت آرزوی توفیق کرد و گفت: حرکت رو به جلو و تاثیرگذار بیمه تجارت نو باید در دوره جدید مدیریت این شرکت به صورت مشهود، مشخص باشد؛ به گونه ای که هم مشتریان قدیمی این شرکت متوجه تغییرات بشوند و هم مخاطبان جدید از آن ها بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: برای فائق شدن بر مشکلات موجود تجارت نو، باید در اولین گام، با طراحی یک برنامه کوتاه و میان مدت، راهکارهای مدنظر خود برای بهبود شرایط فعلی را ارائه کرده و به اطلاع سهامداران رسانده شود.

کیایی ادامه داد: در این مسیر رعایت اصول حاکمیت شرکتی از جمله تشکیل کمیته های تخصصی در اولویت بوده و گزارش ارائه شده توسط این کمیته ها می تواند در بهبود عملکرد شرکت موثر باشد.

عضو هیات مدیره بانک تجارت انتظارات این بانک از شرکت بیمه تجارت نو را برشمرد و افزود: هیات مدیره جدید شرکت بیمه تجارت نو باید با همت و انرژی مضاعف و با استفاده از ظرفیت سهامداران عمده خود همچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار از بیمه تجارت نو؛ نوآوری در ارائه خدمات و حفظ منافع ذی نفعان

انتظار از بیمه تجارت نو؛ نوآوری در ارائه خدمات و حفظ منافع ذی نفعان