مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-31اقتصادي

ضرورت توجه به مسأله افزایش بهره وری آب


استاندار زنجان با بیان اینکه تنها 5 درصد از آب های سطحی استان در حال حاضر کنترل می شود، گفت: مسأله افزایش بهره وری آب مورد توجه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان طارم با اشاره به اینکه خیلی خوشحالیم روز گذشته دولت سیزدهم مفتخر به تمجید رهبری شد و این انرژی مضاعفی به همه مدیران در ادامه مسیر را می دهد، اظهار داشت: آنچه چیزی که رهبری هم در روز گذشته تاکید داشتند بحث پیگیری و با قدرت کارکردن دولت بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان ما منش مدیریت حاکم و حرکتمان پیگیری سخت بود و هست، تصریح کرد: بارها گفته ام و اینجا هم بار دیگر عرض می کنم که پیگیری مسایل خیلی از مشکلات را حل و در پی آن گشایش های در حوزه های مختلف ایجاد می کند.

وی با اشاره به مسایل مطروحه توسط مدیران شهرستان طارم ادامه داد: برخی مسایلی که مطرح شد نخست باید مدیران شهرستان خودشان ورود و پیگیر باشند و به محض برخورد به بن بست بنده و معاونان در استان در راستای حل مشکلات ورود می کنیم.

افشارچی نخستین و بزرگترین مشکل شهرستان طارم را مسأله آب مطرح کرد و ادامه داد: مسایل مربوط به حوزه آب تنها به شهرستان طارم مربوط نمی شود بلکه به کل استان ربط دارد که در این زمینه به جد پیگیر و از یک سو هم اتفاقات خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به مسأله افزایش بهره وری آب

ضرورت توجه به مسأله افزایش بهره وری آب