مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-24سياسي

کلنگ زنی و افتتاح 70 پروژه در فامنین


فرماندار فامنین از کلنگ زنی و افتتاح 70 پروژه در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: در 21 روستای سطح شهرستان کار عمرانی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید روح الله حسینی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت با شعار مردم و دولت آغاز می شود و این هفته فرصت مناسبی است تا به سبک زندگی و مدیریت شهید رجایی رجوع کنیم.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای مرور دستاوردهای دولت و نظام است عنوان کرد: با استقرار دولت سیزدهم و رویکرد جهادی دولت و مسئولین استانی توفیقاتی در این مدت شاهد هستیم که باید بیان شود.

فرماندار فامنین با بیان اینکه در هفته دولت بیش از 70 پروژه با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد تومان کلنگزنی و افتتاح می شود افزود: در 21 روستای سطح شهرستان کار عمرانی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان در حال انجام است و کار در 20 روستا نیز برای سال جدید پیش بینی شده است  وی با اشاره به اینکه صد درصد روستاهای شهرستان گازرسانی شده است گفت: در شهر فامنین 30 میلیارد تومان آسفالت ریزی پیش بینی شده که 12.

5 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و مابقی نیز تا پایان سال اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 70 پروژه در فامنین

کلنگ زنی و افتتاح 70 پروژه در فامنین