مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-20ورزشي

محمد طلایی: مشکل کشتی آزاد فنی است/ با کسی که نقد کند دشمن می شوند


سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است نتایج تیم ملی کشتی آزاد در قهرمانی جهان دلایل فنی و روانی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

- سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است نتایج تیم ملی کشتی آزاد در قهرمانی جهان دلایل فنی و روانی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کار کشتی آزاد ایران با هدایت پژمان درستکار در مسابقات جهانی 2023 بلگراد با یک مدال طلای امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم، دو مدال نقره امیرمحمد یزدانی در 70 و حسن یزدانی در 86 کیلوگرم و یک مدال برنز محمد نخودی در 79 کیلوگرم و 6 کشتی گیر بدون مدال به پایان رسید و تیم ایران پس از آمریکا و بدون احتساب امتیازات روسیه، بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد که البته نسبت به دو سال قبل 2 طلا کمتر گرفت.

محمد طلایی در مورد عملکرد تیم ملی ایران در این رقابت ها به ایسنا گفت: به جز رحمان عموزاد که حریف آمریکایی را برد و البته به روسیه باخت، سایر کشتی گیران در مبازره با روس و آمریکا بازنده شدند اما سال قبل از المپیک است و می شود برنامه ریزی کرد.

کادر فنی هم زحمت کشیده است و بزرگترها می توانند در مورد عیار تیم ملی و کادر فنی صحبت کنند اما هیچ کادری دوست ندارد تیمش ببازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد طلایی: مشکل کشتی آزاد فنی است/ با کسی که نقد کند دشمن می شوند

محمد طلایی: مشکل کشتی آزاد فنی است/ با کسی که نقد کند دشمن می شوند