مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-27سياسي

حدادعادل: وظیفه داریم اختلاف بین نیروهای انقلابی را رفع کنیم


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این یک وظیفه شرعی است که کاری کنیم بین نیروهای متدین و انقلابی اختلاف نباشد.

- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این یک وظیفه شرعی است که کاری کنیم بین نیروهای متدین و انقلابی اختلاف نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حدادعادل در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین به ویژگی های یک تشکیلات سازمان یافته اشاره کرد و گفت: تشکل های سیاسی ما پیر شده اند و نتوانسته ایم جوانگرایی کنیم؛ با وجود اینکه منطق انقلاب روشن است و با این منطق می توان جوانان را جذب کرد، اما زیرساخت های صحیح را ایجاد نکرده ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موضوع روابط خارجی و ارتباط ایران با کشورها، افزود: آمریکایی ها هیچگاه کاری در جهت تقویت جمهوری اسلامی ایران نخواهند کرد.

حتی اگر وعده ای بدهند، هیچگاه کاری که به نفع جمهوری اسلامی ایران باشد و در جهت تقویت آن باشد انجام نخواهند داد.

حدادعادل اظهار کرد: غرب می داند که بنیه اقتصادی برای جمهوری اسلامی یعنی موفق شدن نظام و رضایت مردم، و غرب این را به هیچ وجه برنمی تابد.

غرب به شدت از ظهور اسلام به عنوان یک قدرت سیاسی نگران است و با تمام قوا می خواهد اجازه ندهد که انقلاب اسلامی، این نمونه حاکمیت اسلام موفق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: وظیفه داریم اختلاف بین نیروهای انقلابی را رفع کنیم

حدادعادل: وظیفه داریم اختلاف بین نیروهای انقلابی را رفع کنیم