مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-24سياسي

مزار شهدای شهرستان ورامین گلباران شد


همزمان با نخستین روز هفته دولت ، آیین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدا با حضور مسئولان شهرستانی در شهرستان ورامین انجام شد.

- ایسنا/تهران همزمان با نخستین روز هفته دولت ، آیین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدا با حضور مسئولان شهرستانی در شهرستان ورامین انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، همزمان با نخستین روز هفته دولت ، آیین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدا با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه ، مجید درویشی فرماندار ، دادستان ، معاونین فرماندار ، بخشدار مرکزی ، شهردار ، رییس شورای اسلامی ، فرمانده نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی ، جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

مسئولان شهرستان ورامین در این آیین با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند ؛ صداقت و مجاهدت در خدمت از ویژگی های اصلی شهیدان رجایی و باهنر بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه شهرستان ورامین در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: شهیدان هرگز نمی میرند و زنده اند و ما هر چه داریم از این عزیزان است و بدانیم شهدا ناظر اعمال ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای شهرستان ورامین گلباران شد

مزار شهدای شهرستان ورامین گلباران شد