مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-13سياسي

قرار بود تا وقتی کشته می شوم حمله را ادامه دهم


رحمت اله نوروزاف متهم ردیف اول پرونده حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: قرار بود تا وقتی کشته می شوم حمله را ادامه دهم و هیچکس تصور نمی کرد دستگیر شوم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، دومین جلسه محاکمه متهمان حمله  اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور هر سه متهم پرونده ، وکلای مدافع متهمان و تعدادی از شکات برگزار شد نماینده دادستان عمومی و انقلاب شیراز ضمن دفاع مجدد از کیفرخواست و اشاره به روابط سازمان یافته متهمین ردیف های دوم و سوم در پشتیبانی و اسکان متهم اصلی پرونده از دادگاه تقاضای اشد مجازات برای متهمان کرد.

 در ادامه این جلسه با دستور قاضی ساداتی رییس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز متهم ردیف اول پرونده با حضور در جایگاه به پاسخ به سوالات هیئت دادگاه  درباره تأمین کنندگان مالی خود پرداخت.

 رحمت اله نوروزاف در پاسخ به سوال رییس دادگاه درباره اینکه هزینه سفر، اسکان و معاش روزانه را از چه منبعی تأمین می کردید گفت: سرپل گروه که از طریق پیام رسان در فضای مجازی با وی در تماس بودم هزینه را در چند نوبت تأمین و برخی از مخارج از جمله هزینه اجاره منزل را مستقیماً پرداخت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بود تا وقتی کشته می شوم حمله را ادامه دهم

قرار بود تا وقتی کشته می شوم حمله را ادامه دهم