مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-05پزشكي

جذب 25 بهورز جدید در بردسکن


معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان بردسکن گف: 25 بهورز جدید جذب شبکه بهداشت ودرمان بردسکن می شوند و در حال حاضر بهورزان جذب شده در حال فراگیری آموزش های لازم می باشند.

-    حسین امامیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: درحال حاضر تعداد بهورزان شهرستان تعداد60نفر هستند که در 10 مرکز خدمات جامع سلامت  شهری وروستایی و36 خانه بهداشت  به فعالیت مشغول می باشند.

وی با بیان اینکه ، بهورزان، سربازان خط اول ارائه مراقبت های بهداشتی و درمانی می باشند افزود: بهورزان وظیفه برقراری ارتباط نزدیک و مستمر با روستاییان و ارائه خدمات پیش گیری درمانی (در موارد مشخص شده )، توانبخشی مشخص، کنترل و پایش عوامل تهدید کننده سلامت و نیز مشارکت در کنترل عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت در روستا و حفظ و ارتقا سلامت روستاییان را بر عهده دارند.

امامیان افزود : انجام غربالگری ها ،ارجاع بیماران در حیطه مراقبت از سلامت و کنترل بیماری ها ،آموزش ،ایمن سازی، بهسازی محیط، مراقبت از گروههای مختلف هدف در جامعه منجمله اطفال، مادران باردار ، میانسالان و سالمندان و .

در حیطه پیشگیری از دیگر وظایف بهورزان است.

وی همچنین گفت: انجام خدمات درمانی اولیه و استمرار اقدامات درمانی براساس دستورالعمل ها و آیین نامه بهورزی و مراقبت از بیماران به منظور تأمین حفظ و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 25 بهورز جدید در بردسکن

جذب 25 بهورز جدید در بردسکن