مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-21اقتصادي

رشد 16 درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری کرمانشاه  


مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اعلام اینکه بازدید از محوطه های گردشگری استان در ایام اربعین امسال رشد 16 درصدی داشته، گفت: تعداد غرفه های صنایع دستی وسوغات و میزان فروش این غرفه ها هم نسبت به سال گذشته رشد 300 درصدی داشته است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اعلام اینکه بازدید از محوطه های گردشگری استان در ایام اربعین امسال رشد 16 درصدی داشته، گفت: تعداد غرفه های صنایع دستی وسوغات و میزان فروش این غرفه ها هم نسبت به سال گذشته رشد 300 درصدی داشته است.

داریوش فرمانی در تشریح عملکرد اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه در ایام اربعین، اظهار کرد: این عملکرد با توجه به رشد بی نظیر کمی و کیفی با اربعین سال های گذشته قابل قیاس نیست.

وی گفت: ایام اربعین در سطح استان در یازده نقطه نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات برپا شد که در مجموع شامل 170 غرفه عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات خاص کرمانشاه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد غرفه های برپا شده در سطح استان کمتر از 50 غرفه بود، تصریح کرد: امسال به لحاظ کمی و کیفی افزایش بیش از 300 درصدی تعداد غرفه ها را شاهد بوده ایم و بالغ بر 85 میلیارد ریال سوغات و محصولات صنایع دستی استان در این نمایشگاه ها به فروش رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 16 درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری کرمانشاه  

رشد 16 درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری کرمانشاه