مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-20سياسي

لزوم آموزش شرایط عقد قراردادها/درصد بالای جرایم قضایی به عقود مربوط است


رییس کمیسیون بین الملل مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و مشاور حقوقی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم آموزش شرایط عقد قراردادها با توجه به بالا بودن درصد جرایم قضایی مربوط به عقود تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون بین الملل مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و مشاور حقوقی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم آموزش شرایط عقد قراردادها با توجه به بالا بودن درصد جرایم قضایی مربوط به عقود تاکید کرد.

مرتضی عبدی روز چهارشنبه، 28 شهریورماه در مراسم افتتاحیه نخستین مدرسه تابستانه حقوق بین المللی با موضوع قرارداد نویسی داخلی و بین المللی در تبریز اظهار کرد: دلیل برگزاری این مدرسه تخصصی حقوقی، درصد بالای پرونده های قضایی مربوط به قراردادها است.

اکنون بالغ بر 70 درصد پرونده های دادگاه ها بیشتر به جرایم و پرونده های مربوط به عقود و قراردادها مربوط می شود که این پرونده ها به مراتب کار را برای نظام قضایی جمهوری اسلامی سخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: برای 80 میلیون نفر جمعیت کشور نزدیک به 15 میلیون پرونده قضایی داریم که رقم چندان خوبی نیست.

وی افزود: باید بیشتر بر روی پیشگیری و آموزش به جای رسیدگی های قضایی کار کنیم زیرا بسیاری از پرونده های تشکیل شده با خواهان و خوانده و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش شرایط عقد قراردادها/درصد بالای جرایم قضایی به عقود مربوط است

لزوم آموزش شرایط عقد قراردادها/درصد بالای جرایم قضایی به عقود مربوط است