مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-11فرهنگي

عکاس چهارمحال و بختیاری برگزیده سوگواره ملی هنری عاشورا شد


مریم آل مومن دهکردی هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری در نخستین سوگواره ملی عاشورا عنوان برتر مجموعه عکس این جشنواره را به خود اختصاص داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مریم آل مومن دهکردی هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری در نخستین سوگواره ملی عاشورا عنوان برتر مجموعه عکس این جشنواره را به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، آیین اختتامیه نخستین سوگواره ملی عاشورا شامگاه یکشنبه 19 شهریور در بجنورد برگزار شد و در بخش مجموعه عکس های ارسالی به این جشنواره، مریم آل مومن با نظر هیات داوران، مقام نخست را به دست آورد.

در این جشنواره ملی که برترین های بخش های تعزیه، پرچم و کتیبه و طراحی لباس عاشورا نیز معرفی شدند، 362 هنرمند، آثار خود را برای رقابت در بخش عکس به دبیرخانه ارسال کرده بودند که آل مومن در دو قسمت تک عکس و مجموعه عکس توانست در جمع راه یافتگان به مرحله پایانی قرار گیرد.

سنت ها و آیین های عزاداری شامل تاسوعای و عاشورای حسینی، جلوه های عزاداری در میان اقوام و مذاهب، مراسم تعزیه و شبیه خوانی، کودک، محرم و شیرخوارگان حسینی، عزاداری در تکایا و حسینیه ها و مساجد، نماز ظهر عاشورا و شام غریبان از جمله موضوعات در نظر گرفته شده برای ارسال عکس به بخش رقابتی این جشنواره به شمار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس چهارمحال و بختیاری برگزیده سوگواره ملی هنری عاشورا شد

عکاس چهارمحال و بختیاری برگزیده سوگواره ملی هنری عاشورا شد