مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-10اقتصادي

جمع آوری 85 هزار کیلوگرم پسماند از فاز 2 ناجی آباد کاشان


طی یک هفته 85 هزار کیلوگرم پسماند از منطقه فاز 2 ناجی آباد کاشان جمع آوری شد.

- کیومرث محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تصحیح و جمع آوری نخاله ساختمانی از 15 هزار مترمربع زمین بایر منطقه فاز 2 ناجی آباد کاشان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه جمع آوری پسماندهای خانگی و صنعتی به عنوان یکی از فعالیت های خطیر شهرداری هاست ابراز داشت: موفقیت در این موضوع، رابطه مستقیم با رضایت شهروندان و ارتقا کیفیت زیستی و بهداشتی در شهر دارد و در بعضی از مناطق مانند شهرک های جانبی اهمیتی دو چندان و می تواند آسیب های جبران ناپذیری به زندگی شهروندان و شهرداری ها وارد کند.

شهردار کاشان ادامه داد: با تأکیدات انجام شده برای تنظیف و جمع آوری پسماند شهری، مناطق پنجگانه شهرداری کاشان رصد شده و بر اساس ضرورت رسیدگی اولویت بندی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم توجه قبلی و درخواست های شهروندان فاز دو ناجی آباد دارای شرایط بحرانی بود که به عنوان نخستین نقطه در دستور کار قرار گرفت.

محمدپور با بیان اینکه روزانه حدود 48 تن پسماند از منطقه دو شهرداری کاشان تحویل سکوی زباله می شود افزود: از این حجم مشخص شده 18 تن سهم فاز دو ناجی آباد است (10 تن زباله خانگی و هشت تن پسماند خانگی) که به صورت روزانه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 85 هزار کیلوگرم پسماند از فاز 2 ناجی آباد کاشان

جمع آوری 85 هزار کیلوگرم پسماند از فاز 2 ناجی آباد کاشان