مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-19سياسي

گروسی: از ایران می خواهیم درباره اخراج بازرسان آژانس تجدیدنظر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با «خبرگزاری فرانسه» از ایران خواست در تصمیم خود مبنی بر لغو مجوز فعالیت تعدادی از بازرسان ارشد آژانس تجدیدنظر کند.

- مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگویی از ایران درخواست کرد که درباره تصمیم لغو مجوز فعالیت برخی از کارشناسان آژانس تجدیدنظر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی ، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه از ایران خواست در تصمیم خود مبنی بر لغو مجوز فعالیت تعدادی از بازرسان ارشد آژانس تجدیدنظر کند.

وی با ادعای اینکه ممانعت از بازرسی کارشناسان آژانس عواقب دارد گفت: اگر آن ها با آژانس همکاری نکنند، به آنچه می خواهند نخواهند رسید؛ یعنی تضمین هایی که می خواهند ببینند و همچنین تأییدیه جامعه بین الملی مبنی بر صلح آمیزبودن برنامه هسته ای ایران.

گروسی همچنین با اشاره به اینکه درخواست کرده با رییس جمهور ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد ملاقات کند افزود که تلاش می کند تا ممنوعیت تهران برای تعداد قابل توجهی از بازرسان آژانس را لغو کند.

رافائل گروسی هفته پیش در بیانیه ای که در تارنمای این نهاد منتشر شده است، مدعی شد که تهران شنبه گذشته او را از تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: از ایران می خواهیم درباره اخراج بازرسان آژانس تجدیدنظر کند

گروسی: از ایران می خواهیم درباره اخراج بازرسان آژانس تجدیدنظر کند