مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-13بين الملل

مردم واوان چشم انتظار رفع مشکل آب


قطعی مکرر و افت فشار آب در شهرک واوان شهرستان اسلامشهرموجب گلایه های مردمی شده و مردم این منطقه چشم انتظار رفع مشکل آب هستند.

- فیلممشکلات آب منطقه فرهنگیان واوان از زبان مردم قطعی بی برنامه! در ادامه یکی دیگر از ساکنان منطقه فرهنگیان از وضعیت فشار آب در بهار و تابستان گلایه کرد و گفت: قطعی آب منطقه ما برنامه مشخصی ندارد و این مسأله موجب اختلال در زندگی مردم شده است.

این شهروند در ادامه با اشاره به اینکه برای رفع بی آبی مجبور به ذخیره آب در دبه هستند، افزود: اینکه شهرداری با وجود کمبود آب شرب به ساخت وسازهای ساختمانی مجوز استفاده از آب شرب را می دهد، جای تأمل دارد.

آبفا پاسخگو نیست ​همچنین برخی ساکنان مجتمع چمران و محله امام زاده عیسی(ع) شهرک واوان با ارسال پیام هایی به خبرگزاری فارس از وضعیت قطعی و افت فشار آب در محل زندگی خود گلایه کردند؛ یکی از ساکنان مجتمع پاسارگاد خیابان فرهنگیان واوان نیز به خبرنگار فارس گفت: مسؤولان سازمان آب پاسخگوی مشکلات مردم نیستند.

آبفا: قطعی مکرر برق و مصرف بی رویه آب، 2 عامل اصلی قطعی آب در واوان است یوسف عرفانی نسب، مدیرعامل شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر در تشریح مشکل قطعی و افت فشار آب در برخی از نقاط شهرک واوان این شهرستان، اظهار کرد: علت قطعی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم واوان چشم انتظار رفع مشکل آب

مردم واوان چشم انتظار رفع مشکل آب