مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-10سياسي

سند مهندسی فرهنگی مازندران تا پایان امسال رونمایی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، لزوم تدوین تقویم فرهنگی در مازندران را یادآورشد و با بیان اینکه باید نگاه دقیق و مسئولانه ای به آسیب های این حوزه داشت، - ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، لزوم تدوین تقویم فرهنگی در مازندران را یادآورشد و با بیان اینکه باید نگاه دقیق و مسئولانه ای به آسیب های این حوزه داشت، گفت: اهتمام جدی برای تقویت فرهنگ بومی و محلی و ایجاد نشاط اجتماعی و غنای روز مازندران که به همت دولت سیزدهم در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید، از ماموریت های مهم رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان است.

روح الله سلگی، عصر19 شهریور در نشست با مدیرکل و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در دولت سیزدهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایگاه اصلی خود در نقش آفرینی و طراحی مهندسی فرهنگی کشور باز گشته است.

این مسئول استانی با تشریح قابلیت های ممتاز فرهنگی مازندران اظهار کرد: انتظار ما این است که مدیران ارشاد در تراز این استان که پایگاه اولیه شیعیان است، گام های اثربخش بردارند.

وی با اشاره به مسئولیت محوری مسئولان و دست اندرکاران ارشاد شهرستان ها در جریان سازی فرهنگی افزود: مسئولان ارشاد باید از مدیریت های کارتابلی و اداری به عناصر جریان ساز فرهنگی تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مهندسی فرهنگی مازندران تا پایان امسال رونمایی می شود

سند مهندسی فرهنگی مازندران تا پایان امسال رونمایی می شود